Rainn Kızlar 38+4 haftalığım geçen hafta bebeğimin sırtı soldaydı gayet yolundaydı doktor öyle dedi doğrusu pazartesi kontrolüm vardı sırtı sağa gelmis bu sekilde normal doğmaz sola yat sürekli dedi böyle olupta düzelen normal doğum yapan varmı ?
ecs Rainn ilk defa duydum bende 38. haftayı bitirdim hiç sancım yok devlet hastanesine gidiyorum çatı muayenesi falanda yapmıyorlar zaten 18 şubata kadar vakti var demişti önümüzdeki perşembeye gün aldım tekrar muayene için acaba ben napacam hiç böyle bilgi vermiyorlar devlette
tbnck Rainn Benimki hep sağda ama bebekler sürekli dönüyor hiç duymadım öle bisi ben.ama eğer öyleyse sevindim ben normalden korkuyorum dr normal olmaz desin diye bekliyorum 🙈🙈
UykusuzAnne Rainn Ne alakaymış çok saçma geldi bana. Bebeğin normal doğabilmesi için zaten sağda solda değil direk baş aşağı doğum pozisyonunda olması gerekmiyor mu ? Bu pozisyona da doğum öncesi giriyorlar sonuçta
minik23_ Rainn ben eski doktorumdan şöyle duymuştum. Eğer bebek solda olursa doğum daha kolay oluyor , sağda olursa doğum daha zorlu oluyor . Yanlış anlama sakın ama doktorun uğraşmak istemediği için böyle birşey söylemiş olabilir mi 😕 ?
Rainn ecs Devlet öyle malesef Allahım hepimizi iyi doktorlarla karsılastırsın. Haftaya bende catı muanesi olcam sola gecmezse sezeryan olcam galiba normal istiyordum ama korkuyorumda bi yandan
Tubagnlts tbnck aynı şekilde benim bebeğimde sağ tarafımda 34+4 olduk başı dönmemiş hala 37 ye kadar bekliycez dedi doktorum normal dogumdan nedense bende korkuyorum 😊
Rainn UykusuzAnne Banada saçma geldi kafası aşşağıda ama sağa geçince kafası yukarı bakıyomuş anlamadım ya 🤔
UykusuzAnne Rainn Başka bir durum vardır kuzum sen yanlış anlamış veya anlam verememiş olabilirsin. Insanın o an doktora ne alaka demek de aklına gelmiyor işte muayenedeyken😁
Rainn UykusuzAnne Olabilir cancağzım heyecan stres korku hepsi bir arada muanedeyken bişey sormak gelmiyor aklıma vallahi 😁
Rainn minik23_ İki haftadır nasıl doğurmak istediğimi soruyo asla sezeryana zorlamıyo kararına saygı duyuyorum diyo ne dersem diyim normal düşündüğümü söylemiştim zaten ama düşünmedim değil acaba uğraşmak mı istemiyo diye 🤔