yusburate benn 9+3 üm. Sanırım 2 kilo verdim tam kilomu bilmiyordum hamile kaldığımda. Daha da vericem gibi duruyor kusma yok bulantı ve çoğu şeyden tiksinme var🤷🏻♀️🤦🏻♀️ Eylül başı gösteriyor doğum ama agustos sonu da gelebilir minik. Doğuma kadar devam ederse bulantılarım diye korkuyorum. 😔