Selam kızlar hayırlı geceleriniz olsun bugün adrt oldum sandım fakat adet olacağım zaman sürekli karnım ağrır anlarım olacağımı işlerimi yaptım gün içinde aksama doğru bi tuvalete gittim af edersiniz iç çamaşırıma su gibi kahverengi akıntı gelmiş ben ped taktım bu saat oldı hala kahverengi geliyor pede çok değmiyor sildikçe kahverengi leke hatta ilk başlayınca hafif pembemsiydi sonra böyle oldu ve ağrım hiç yok adete dair çok korkuyorum lütfen yardımcı olur musunuz 😞 acaba adet mi oldum anlamadım işk defa basıma böyle bir şey geliyor ve erken oldum normalde bat 12-13 yada 14 aralık