17 haftalık hamileyim.Bende tiroid cıktığı için haftaiçi 50 mg eutrohyx haftasonu 100 mg alıyorum. Endrokronoloji doktoru 24 saatlik idrarda iyota baktı iyot az dedi bu seferde yanına jodid verdi günde bir defa 100 mg iç dedi. Bi yandan kadın doğum doktoru Decavit, gyno ferro demir ilacı, osteocare (kalsiyum magnezyum, vitamin d, çinko takviyesi barındıran bi ilaç) verdi. En sevmediğim şey ilaç içmek şuan bu kadar ilaç içmek zor geliyor. Tiroid için yapcak bişiyim yok içmek zorundayım. Sizlerde bu kadar çok ilaç kullanıyor musunuz? Birde jodid ve eutrohyx birlikte alan var mı?