KuzeyinAnnesi41 canım ben 26 yaşımdayım lise sonda başladım iki günde bir paket içiyordum azda sayılmaz yani, 3 yıl çocugumuz olmadı tüp bebek denemeye karar verdim doktora gidip görüştüğümüz an bıraktım yani zorluklardan geçip bunun mucize oldugunun farkına varıp zor elde edince içmem söz konusu olamaz bna su içme dese doktor 9 ay içmezdim evlat hasreti çekenler bilir nefis onun yanında hiç bişey yani benim bulantılarm tiksinmelerim bile olmadı ama canım sigarada çekmedi direkt kafada bitirdim.ben içtigimi düşünemiyorum allah herkese bırakmayı nasil etsin bebegimiz bizden can kan nefes alıyor rabbimin emanetini zehirlemeye hakkımız yok inşallah tez zamanda bırakırsınız.canım hiç çekmedigi için hani bi taktikte veremiyorum nasıl bırakılırla ilgili direkt kafada bitti benim ama ceviz badem fındık bunlarla oyalananilirsiniz sigara birazda oyalanmak sıkıldıgında vs kehif için içilen bişey bağınlılıktan çok.rBbim herkese bırakmayı nasip etsin