Merhaba, ben Agustos 2022de sezeryan dogum yaptim. Gebelikte ufak 2 bosluk goruntulenmis plasentada ve diger doktorlar cok normal demelerine ragmen benim doktorum beni progestan 9.aya kadar birakti. Ben o zaman progestanin normal dogumu engelleyebildigini bilmiyordum ve maalesed dogal istememe ragmen doktor bebek yukarida pek acilma yok diye gozumu cok korkuttu ve sezeryana ikna etti. Simdi 2 yil bekledim ve pozitif bir ssvd kabul eden kadin doktor ariyorum ama bu arayista o kadar negatif yorum goruyorum ki hem doktorlardan hem hastanenin fahis fiyatlarindan moralim bozuldu herseyden. Tecrubeleriniz, bildiginiz iyi doktor hastane var mi?