Geçen post atmıştım belirtiler gitti diye doktora gittim ama malasef muayene olamadım baş hekim olmuş hasta muayene etme zorunluluğu yokmuş izindeydi yeni geldi zaten başka hastane de yok merkez de randevusuz bakmıyor yani tam Bi mahrumiyet bölgesinde kaldım ama sorun şu ki sabah uyandığımdsn beri belim sırtım ve karnımın içi karnım değil içi ağrıyor sanki içer de bir şey kopuyor 8+3 yaşayan oldu mu 2. Gebeliğim ama ilkinde böyle bir şey olmadı