Gokceliiiiii bende bu markayı kullanıyorum, ama bende niyeyse cok uyku yaptı uykuyu sevmeyen biriydim şimdi uyanmak istemiyorum , gebe değilim bu arada. Çevremdekilerde kullanma diyor ama doktorum verdi yeni düşük yaptım sayılır başladım bakalım ön hazırlık olsun 🌸