DnzDrn Merhaba 2. bebeğime hamileyim tam 9 haftalık oldum. 10 gündür lekelenme şeklinde kahve tonlarında akıntı geliyor. Doktora sürekli gittim bu 10 günde bebekte sıkıntı yok rahmede yakın değil dedi doktor. Ama fitil ve bir ilaç daha verdi düşük önleyici. Aynı şeyi yaşayan oldumu ? Nasıl sonuçlandı? Bazen bu durum düşük tehlikesi bazende bir çok kadında olabiliyor dedi.
Baby3535 DnzDrn içini ferah tut dua et aynısını bende yaşadım bol bol su iç ağır kaldırma uzanma dikkat et bir müddet. eşim bile ümidini kesmişti benden düşükle sonuçlancak diye ama 33+2 haftalığım sıkıntı stres yapıp üzme kendini de bebişini de 🤲🏻
Aselll2021 DnzDrn bende yaşadım 2 hafta boyunca bebek iyiydi kanama alanı falan da yoktu ama anlamadım canım. 2 hafta devam etti sonra 11 haftanın ortalarında kesildi şu an 18 haftaya giriyoruz. Benimde ilk gebeligimde olmadı leke vs. Ama bunda hem yerleşme hemde 8 haftanın ortasında başladı 2 hafta lekelenme oldu.
whataday DnzDrn ben de aynısını yaşadım. Biraz yormuştum kendimi, çok eğilip kalktığım günün ertesinde oldu. Fitili düzenli kullanın, ve gerçekten dinlenin, bol su için. Aktif ve yoğun kanama gözükmediyse dikkat edince geçecektir inşallah ❤️
Ebruli2410 Haftadan beri aynı durumdayım şuan 11+2 yiz adet kanaması gibi yaşadım sonra kahverengi lekelenme oldu son bir haftadır kesildi diyebilirim full yatıyorum ayaklarımın altına iki yastık koyup uzatıyorum iş kesinlikle yapmıyorum bu süreçte muhakkak dinlenin umarım atlatırız
DnzDrn Ebruli2410 Elimden geleni yapıyorum 2.5 yaşında oğlum olduğu için full yatamıyorum ama gün aşırı annem gelip temizlik yapıp yemek yapıp bırakıyor. Umarım bişey olmaz :(
Beybimmm DnzDrn doktora gittim bir sorun görünmüyor ama her ihtimale karşı Progestan iğne yazdı 5 tane onları vuruldum geçti çok şükür inşallah olmaz bir daha
Beybimmm DnzDrn malesef bende istesem de yatamam gurbetteyim hiç kimse yok eşim vardiyalı mesaili iş yapıyor 3 yaşında oğlum var yani bende yatamam
Tugba29_ Bende yasadım ama bir iki damla düşük tehlikem varmış diğer bebeğimide kaybettiğim için doktor pimpirikleniyo progestan iğne verdi şimdi fitil kullanıyorm