richgirl10 Hanımlar, inanılmaz bir rahatlık aldı içimi. Ne bir stres ne bir kaygı var. Normal yada sezaryen nasıl gelişir bilmiyorum ama sanki her şey tak tak tak olacak gibi hissediyorum 🙄 burda yazılanları okuyorum yok yine korkum oluşmuyor
zeynosileannis richgirl10 korkacak bişey yok çünkü herkes doğuruyor 😂 sağlıkla kolaylıkla gelsin inşallah doğum ne şekilde olursa olsun bir mucize 😍
seyma0661 richgirl10 kız dur daha var bende kendimi anca hamile olarak hissetmeye başladım 😂 benimde hiç korkum yok 35den sonra yüklenecek bence doğum korkusu 🙈
mervedmrcn richgirl10 o zamanlarda korku bende de yoktu şimdi 9 günüm kaldı sezaryen doğumuma istemsizce her türlü şeyi düşünüyorum hem olumlu hem olumsuz
Alp2108ask richgirl10 tam şuan aynı durumdayız benimde uygulamaya göre 47 günüm kaldı , resmen cahil cesaretindeyim 😂😂 bence neler yaşanacak bilmediğimşz için böyle hissediyoruz 🙈😂😂
Bus-ra590 richgirl10 keşke bende de olsa 😂 bazen hiç umursamıyorum bazen cesaret edemiyorum değişik bir hal 🥹
Esra1999 richgirl10 kız bende öyleydim o günlerde nedir ki hemen doğururum diyordum doğamız bu zaten falan diyordum 40. Haftam Şuan varya nasıl olucak normal mi sezeryan mı diye ye kafayı yicem en ufak gelen akıntıyı acaba nişan mı sumu geldi diyorum sona gelince istemsizce bi telaş sarıyo insanı
richgirl10 mervedmrcn kendimi polyanna gibi hissediyorum hep iyiyi düşünüyorum, sizin çok az kalmış🥲 bebişi kucağınıza aldığınızı düşünün 🤗
mervedmrcn richgirl10 öyle olun tabiki hiç düşürmeyin bu modunuzu, benimki istemsizce oluyor işte maalesef 🙂
Ktaymaz richgirl10 Sağ Salim kucağına alırsınız inşallah 🌸 Son haftalara doğru biraz korku geliyor bende öyle olmuştu en azından son 1 hafta kala ağlıyordum doğurmıycam diye 😂 Hem korku vardı hem de karnımda ne güzel beraberiz böyle içimde evladım son günlerimiz aynı vücutta deyip duygulanmıştım 😂 belki herkeste olmuyordur değişik bir kafa yapısı 😂 Doktorum son haftalarda zor oluyor demi artık demişti hatta.Bende yooo ben daha taşırım hiç zorluk yaşamıyorum demiştim penguen gibi yürüyüp nefes nefese kalırken 😂
richgirl10 Ktaymaz maşallah demek ki güzel hamilelik geçirmişsiniz🫠 ben en başından beri malesef kötğ geçirdim o yüzden doğum benim için kurtuluş gibi geliyor🙈