iremd-1798 Ben 5 buçuk aylık bebeğimi emziriyorum sürekli emmek istiyor 😅 sorun şu ki ben sürekli acıkıyorum ve doyduğumu zor hissediyorum bu emzirmeden kaynaklı olabilir mi 😅 hamilelikte 2 kilo aldım doğum sonrası 10 kilo verdim emzirme döneminde aldım kilo 😅
Balbebek012 iremd-1798 tabiki emzirmeden ben emzirirken bir yandan da bir şeyler yerdim asla aç kalma acıkırsam hemen gözüm kararırdı benim🥰 bebiş emiyor annesi kolay mı🫶🫶🫶
Eymenkuzusu iremd-1798 evet emzirmeden kaynakli ben her sabah 1 tum ekmege karisik tost yapar yerdim. Emzirmeyi biraktiktan sonra yiyemedim 😂😂tabi siz daha saglikli beslenmeye calisin bol bol da sutunz olsun 🌺
iremd-1798 ideemirel ay çok fena ben anlamadım neden bu kadar çok yiyorum ve acıkıyorum 😅 büyüdükçe daha çok emmeye başladı ondan fazlalaştı heralde 😅 napacağımı sapıttım 😅
iremd-1798 Karamangz yani ne çok ne az. Ama bebeğim dişten mi bilmem emiyor kendi bırakıyor doyunca kısa süre sonra yeniden emmek istiyor
ideemirel iremd-1798 oluyor öyle ya emzirme dönemi sonrası eski düzeninize kavuşursunuz 😄 tadını çıkarın
Karamangz iremd-1798 normal canım o zamannnn bir süre sonra doymak yerine sırf alışkanlık gibi de emmeye başlıyorlar bu arada
iremd-1798 Balbebek012 ya haklısınız o bol bol emsin gerisi mühim değil ☺️ bende yiyorum sonra bir bakmışım yine acıkmışım zor ☺️
iremd-1798 Karamangz evet sanırım öyle oluyor yoksa bu kadar emdiği halde doymaması olmaz. Emsin emsin de büyüsün miniğim
iremd-1798 Aydn salata genellikle yemeklerin yanında yemeye çalışıyorum çok yemek yemeyeyim diye salata muhakkak yapıyorum ☺️
iremd-1798 ideemirel tabii ki öyle ilk kızım emmedi bilmiyorum doğrusu bu miniğim emiyor çok şükür emsin hiç önemli değil sonrasında düzelir dediğiniz gibi ☺️❤️
Balbebek012 iremd-1798 evet evet öyle oluyor ya ben doğumdan sonra birkaç kilo aldım ama zamanla özellikle bebiş ek gıdaya başlayınca gidiyor kilolar kiloyu dert etme 🥰
iremd-1798 Eymenkuzusu ay inşallah olsun çünkü yakında işe başlayacağım sürekli süt sağıyorum biriktirmem lazım çok çok olur inşallah ☺️ ay bende bugün ekmekle makarna yedim Allah affetsin 😅😅
iremd-1798 Balbebek012 oh bunu duyduğuma sevindim 16 sında kontrolümüz var doktorumuz ek gıdaya başlatacak ☺️