Sdefbyrakc aysell56 narin-ipek modu var makinem de hepsini bir atıyorum bazen 30 bazen 40 derece de yıkıyorum daha hiç renk karışması olmadı
Deletedmom_121 Sdefbyrakc Beyazlara bişey olmadı mı ben korkuyorum ya hastane cikisinin biri beyaz çünkü diğeri renkli
Deletedmom_121 Melissso İnşallah Sende bebeğini sağ salim kucağına alırsın evet biraz yatman lazım ikinizin de iyiliği için tam bebeği kucağına alınca değdi diyceksin sen kaç haftalık oldun sağlıkla gelsinler inşallah 🥰
Sdefbyrakc Deletedmom_121 olmadı valla kızım üç yaşında doğduğundan beridir aynı şekilde yıkıyorum sadece kırmızı ya da mor olanları ayrı yıkıyorum ilk yıkamada renk dökerlerse diye
MNGsy Deletedmom_121 bazıları yazmış ama yumustaticilar çocuklar için bile çok zararlı astım riski var bebekler için kokusuz ürünler tercih edin
Uykusuzz_koala En güzeli en temizi siveno. Diğerlerine göre bir tık pahalı gibi ama ilk 4 ay kadar bunu kullanıp sonra değiştiririm belki. Ama ilk çok hassas oluyorlar hep bu markayı duydum bununla yıkadım. İçime de sindi açıkçası :)
akkaya_1234 Deletedmom_121 çantayı ne kadar erken hazirlarsan o kadar iyi sona kalınca insan çok yoruluyor ben tek başıma yaptim zorlandım baya deterjan ebebeginkini aldim ama kokusunu sevmedim bi dahakine duru granül alacam size de tavsiye m boykot olmayan bir marka almanız. Şimdiden kolaylıklar dilerim
Deletedmom_121 akkaya_1234 Çok teşekkür ederim Evet çanta ne kadar erken hazırlanırsa o kadar iyi olur 1 2 haftaya beşik de gelcek sağlıkla gelsinler inşallah bebislerimiz ❤️
Yogurtlupilav akkaya_1234 ilk hamileliğimde duru ve roxy granül kullandım bebeğime. 3 kere servis geldi, üçüde granül sabunun makinaya verdiği zarar yüzünden kullanıcı hatası olarak geçti. Sıvı deterjan tavsiye ederim o yüzden…
Balbebek012 Deletedmom_121 deterjanlarında koku yok pembe kapaklı yunuşatıcısı var o çok güzel kokuyor 🥰
Deletedmom_121 Balbebek012 İyi gelmez diyorlar bende almiyim dedim erken dogum riskimiz de var inşallah erken doğmaz zamanında gelsin bebisim,❤️
Seymanurkurt Hamide_00 güzelmi bnde ondan aldım ama henüz yıkamadim daha yumuşatıcıda kullanıyormusunuz
Cosimaniehaus Deletedmom_121 başta siveno kullandım ama maalesef lekeleri çıkarmıyor. Bebek deterjanları genel olarak çıkarmıyor diye biliyorum. Uni baby mavi aldım daha iyi gibi geldi bana. Çok lekeliyse kıyafeti beyaz sabunla çitiletip öyle atıyorum makineye daha iyi oluyor. Kurutma da bebeğim doğduktan sonra aldık, kullanıyoruz. Düşük ısı ayarına getiriyorum en yüksek kurutma ayarına atıyorum. Bariz bi çekme sorunu yaşamadık.
Fikriyeaytekin Deletedmom_121 bnce atılır bebek kiyafeti ben attım ilk gebeligimde ondan tereddüt etmiyorum iki parça at yıkansın yada
Deletedmom_121 Fikriyeaytekin yavaş yavaş atayım karışmasın renkler zaten düşük ayarda yıkarım siz kaçta yikadiniz 🥰
Asilzedemom Deletedmom_121 ilk doğumun dan beri roxy kullaniyorum oğluma 4.5 yaşında ve böbrek kanal genisligi var enfeksiyon ihtimali çok yüksek olan bir cicuk hiç enfeksiyon kapmadi hala iç çamaşırlarını onunla yikarim
Bebetul aysell56 olur genellikle pamuklu içerik aldığımız için renk verme gibi seçeneği yok ama ayrı da yıkamayı tercih edebilirsiniz tabi ki. 30 derecede yıkamıştım. İçindeki etikette derecesi yazıyor genellikle değişim okuyor derecede çünkü kıyafetten kıyafete ☺️
Aylaa123 Deletedmom_121 bebeklerde astım felan yapabiliyor kokulu ürünler kokusuz tercih etmeniz daha makul
Annecani aysell56 evet olur zaten kalite olarak bebek kıyafetleri iyi olduğu için büyük bir çoğu boya vermiyor ben de karışık yıkıyordum ayırmıyordum