Baby_B evet benimde öyle hatta bir kere 1,5 gün sol bacağımı kaldıramıyor, yatakta dönemiyodum çok korkmuştum ama sonradan geçti. Doktoruma da yazdım eğer dinlenince geçiyorsa sıkıntı yok ama devam ederse gel mutlaka demişti
Mesela bugün çok yürüdüm, orta hızda 😅 Akşamda alışveriş yaptık yürüdüm derken şu an kasık kısmım ağrıyor. Magnezyumu eksiltme hiç ben bazen unutuyorum o yüzden onun acısını çekiyorum… bir de bebişte artık baskı yapabiliyor.
Benim bebişi hıçkırık tuttu sol aşağıda hissettim muhtemelen o baskı yapıyor.. Kısacası geçmezse muhakkak doktoruna yaz