prensesimveannesi fkrysrdr hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah 🌺 kaçıncı haftaya verdiler acaba günü
aslaninannesi7 fkrysrdr Sağlıkla gelsin inşallah 🙏 Bizimde 17 Ocak Cuma bir haftamız var çok heyecanlıyım ☺️
fkrysrdr prensesimveannesi amin inşallah ❤️ 38+3e gün verdiler ameliyat günü olduğu için öyle denk geldi
Pinar06- aslaninannesi7 benimde 17 Ocak ama normal doğum suyum patlatılacak suni sancı ile planlı doğum yapacağım ☺️
aslaninannesi7 Pinar06- kaç haftalıksın canım ? Bende normal doğum istedim ama zorunlu sezeryan olacağım bebeğim 4200 gram ve dönmedi 😌
Pinar06- aslaninannesi7 biz sadece 3 kg 🫢 ben daha fazla kilo almasını istemiyorum vajinal doğum zorlaşıyor oğlum da 2800 dogmustu çok rahat almıştı Dr herhangi bir deformasyon olmadı birde yalancı sancılarım ayukta dayanamıyorum
aslaninannesi7 Pinar06- kilo alımı yani elimizde olmadığı için yorum yapamam canım sağlıkla gelsinler inşallah 🙏