Liimon
fırının içini temizlerken, domol köpük firin temizleyiciyi güzelce fırınin her yerine sıkıyorum, sonra kapağını kapatıp 150 derecede filan biraz sıcaklayana kadar çalıştırıyorum 10dk filan, ardından ovaliyorum. En son beyaz sirke ve karbonatlı su ile duruluyorum böylece hem deterjandan arınıyor hem de deterjan kokusu kalmıyor 😂
Buzdolabı kokusunu alsın diye bir çay tabağına karbonat, bir tabağa vanilin koyuyorum dolabın içine.
Ütü yaparken, özellikle eşimin gömleklerini makinadan çıktığı gibi nemli nemli ütüleyip, sonra ütülü halde askıya asıp kurumaya bırakıyorum.