İkisinde de yumurtalar büyümüş fakat opuda sağlıklı yumurta çıkmamıştı. Hevesim çok kırılmıştı ara vermiştim. Şimdi tekrardan başlayıp başlamamakta çok kararsızım. Amh çok düşük tüp bebek yaptırmakta bekleme lüksüm yok. Tüp bebeğe gitmekte ısrar etmeli miyim akışına mı bıraksam. Bir evladım var çok şükür onun bir kardeşi olsun çok istiyorum bir taraftanda işte yine o olumsuz süreçler aklıma geliyor. Dertleşmek için yazdım deneyimi öneri olanları dinlemeyi isterim