Çok şükür bana da nasip oldu doğum hikayemi anlatmak 15 gün önce bebeğimi kucağıma aldım.
Oğlumu 40 haftalık doğurdum güle eğlene girdiğim doğumda stresli çıktım. Normal beklediğim doğum olmadı oğlum 40 haftasına kadar midemden aşağı inmedi ve doktor artık alalım dedi, kayınvalidem ise tutturdu normal yap 2 hafta daha bekle erkek çocuğu geç gelir diye (iyi ki dinlememişim) eşim de annesine kızdı çocuk doktor nasıl istiyorsa öyle gelicek diye neyse ben doğuma 2 gün kala soğuk algınlığına yakalandım ve spinal olarak doğuma girmem gerektiğini söyledi doktorum bizde kabul ettik. Doğum gününe kadar sorun olmadı hastaneye gittiğimde stres yapmaya başladım 21 yaşındayım ve ilk kez doğum yapıyorum korktum da ardından kanlar alındı damar yolu açıldı bi kaç saat sonra doğum vakti geldi aşağı indiğimde daha da stres oldum o an spinal için konuşuldu ve yapıldı stresten çok anlayamadım da zaten neler olduğunu doktor geldi daha da stres oldum genel olmaz mıyım dedim doktorum o daha riskli dedi ben de birşey diyemedim midem bulanmaya başladı gözüm kararmaya başladı o an hatırladığım kafamın yana düşüşüydü sesleri algılıyordum nabzım 50 altına düşmüş nefes alamıyordum hava verdiler iğne yaptılar 5 dk sürede toparladım geri yanımdaki ebe çok ilgiliydi onun sayesinde daha iyi hissettim ardından bebeğin kordona dolandığını ondan kaynaklı yukarda olduğunu konuşuyorlardı doktorla asistanı doğum gerçekleşti sonrasında güzel geçti biraz ağrılı sancılı yukarı çıktığımda da duydum ki bebeğim anne karnında su yutmuş çok şükür şuan ikimizde iyiyiz ve şimdi diyorum ki iyi ki eşimle doktoru dinlemişim kimin ne dediği önemli değil normal ve ya sezeryan önemli değil önemli olan bebeğin ve senin iyi olman siz nasıl iyi olucaksanız öyle yapın kimseyi dinlemeyin 1 dk bile çok önemli benim doğum hikayem biraz zorlu oldu ama çok şükür iyiyiz rabbim herkese kolay doğum nasip etsin hayırlı evlatlarınız olsun inşallah 🙏