Fatma5806 Bugün muane oldum 6+5 karından 2 kese gibi devlet hastanesi olduğu için doktorlar çok açıklayıcı değil önümüzdeki hafta özele gideceğim sizce 2 kese mi burda bir kaç kişi ikiz mi diyince aklım karıştı
Eda42_ Fatma5806 Canım ikiz olsaydı söylerdi belki de doktor ama iki tane birşey görünüyor tâbi kist değilse inşallah bebektir 🤲🏻🤲🏻🤰🏻🤰🏻
Fatma5806 Almirolie yok kuzum estafurrullah ama ablamlara atınca onlarda öyle dedi aksine ayıktırdın🥰
Almirolie Fatma5806 ya kıyamam teşekkür ederim dua nı isterim sadece ☺️ kızıma sağlık 💗 başkada birşey istemem ☺️
Fatma5806 Eda42_ benimde aklımı karıştıran neden söylemediği canım çok şükür kistim yoksa bakalım haftaya göreceğiz 🥰
Zeryelis Fatma5806 ilk haftalarda bazen doktorlar risk olduğundan ikiz olduğunu söylemiyorlar ki daha fazla stres yapmayasın. Yani oluyor bazen sen yüreğini ferah tut bazen kesenin içi boş oluyor bebek görmüyorlar ama bi kaç.gün sonra bebek görünüyor o yüzden doktorlar fazla açıklama yapmıyorlar
Fatma5806 Zeryelis anladım canım açıklama yaptığın için teşekkür ederim önümüzdeki günlerde göreceğiz 🥰