Kızlar bir kaç aydır deniyorum iki ay strese girmeden ve cocuk dusunmeden denedim olmayınca tabi ister istemez stres oluşuyor şimdi ben normal bir kadın doğuma gitsem yumurta takibi yada işte testler falan yapılırmı yani devlette ciddiye alırlarmı sorum bu aslında devlette bu sürecleri gecirenler oldumu adetim düzenli bir gün erken veya geç olabiliyor tabiki pocos diye bir seyler duyuyorum sonradan olma ihtimali varmı bunun araştedgmda adeti duzenli kadınlarda da olabilirmiş. Özelde ve devlette sürecler fark edermi bu tür kontrolere adetliykenmi gitmeliyim bitimindemi bilgili anne ve adaylarına cevaplarından dolayı şimdiden teşekkür ederim🌼♥️