beyzatrl Kızlar 38.haftada yorulunca bebek hareketlerinde azalma normal mi bugün kendimi biraz yordum hem belimde ağrı var hemde hareketleri biraz daha az
Zumra-nur46p beyzatrl canım artık son haftalardasın ya yeri de daralıyor haliyle korkulacak bir şey olduğunu sanmıyorum şekerli birşeyler ye sol tarafına yat çikolata yiyebilirsiniz
aslaninannesi7 beyzatrl Yorulunca oluyor bende de birde yerleri de çok daraldı artık doktorumda normal diyor canım yine hareketlerini az da olsa hissedersen say
beyzatrl Zumra-nur46p zaten hareketi hissediyorum ama normalden biraz daha az bende sizin gibi düşündüm hemen endişelenmek istemiyorum zaten doğum yaklaştı sanırım 🥹
Zumra-nur46p Korkma canım iyi düşün bebişler anneyi hisseder ayaklarını uzat bu son haftalarda kendini çok yormamaya çalış hızlı hareket etme