Mrymatls Sabah 7.30 da nişanım geldi ara ara düzensiz sancım oldu akşam 4 e kadar yürüyüş spor duş yaptım bekledim akıntım hala kanlı olunca kontrole geldim doktor muayene etti 1 cm eve git dedi nst bağlandı sancılarım arttı yatışım yapıldı 3 saatte 3 cm olmuş 5 den sonra hızlı ilerler dedi hemşiremiz çok dua edin Allah rızası için bebeğimi sağsalim kucağıma alayım buraya pozitif ilk doğum hikayemi yazmak nasip olsun🥹💜
58Vildan Hayırla sağlıcakla gelsin bebeğiniz. İnşallah çok güzel anlatıcak bir doğum hikayeniz olur. Rabbim yardımcınız olsun. Ben doğum sırasında sümmessebila yeserruhu okudum bol bol çok kolaylaştırdıgına inanıyorum doğumumu
Mrymatls 58Vildan bende sürekli okuyorum o duayı meryem ana otumu da suya koydum çok şükür Allah razı olsun
HuzurDenizim Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bebeğini 🌹🥰 sular gibi doğumun olsun , şuan yaşadığın çok eşsiz bir tecrübe, böyle düşün tadını çıkar 🤗
DryStr @Mrymatls hadi sağ salim inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebeğini çok kolay bi doğum sürecin olsun çok güzel mutlu huzurlu bi lohusalık yaşarsın inşallah bol bol da sütün olsun🌸