Durununannesi80 Kızlar bugun detaylıya girdim kalbinde bitane parlaklık var dedi basına gelen varmı nedir bu gecermi
Eminer Durununannesi80 herkedede bunu diyirlar sanirim bu aralar okadar cok duydumki ama gecici diyorlar
tugba_kck_1987 Durununannesi80 Benim ikizlerden birindede çıktı ama doktor sakin korkma 30.cu haftadan sonra kendiliğinden geçer dedi o yüzden üstünde durmadim raporu kendi doktoruma da gösterdim oda aynı şeyleri söyledi doğana kadar geçer dedi
Elfnr Durununannesi80 biraz buyumesini bekle canım cok bısey olumca doktorlar farklı sekılde acıklıyarak tedavı vs onerıyor hatta baslıyor bile içini rahat tut bebeklerimiz hissediyorlar cunkı saglıkla geldinler inşallah🙏🏼
Durununannesi80 Asimommm yok için rahat edecekse bebeğin kanından aldır dedi ama genelde oluyo bu dedi
Rmysaduran Merhaba! Kızlar bende az önce detaylı ultrasona girdim ama doktor sadece bebeğin kilosunu söyledi bana hiç bir detayı söylemedi 10 dk sürmedi bile sonra ben bi sıkıntı görmüyorum dedi bu kadar kısa sürmüyor diye biliyordum daha önce bi arkadaşımla girmiştim çünkü bebeğin parmaklarına kadar saymıştı incelemişti doktor sizin nasıldı merak ediyorum
Rmysaduran Özel hastane de yaptırdım zaten bulundugum şehir de devlet hastanesinde yapmıyorlarmış devlette olsa normal olabilir bu ama özel sonuçta
zuzulice Rmysaduran canım ayrıntilidan sonra sana bir rapor vermedimi?O taporda bütün ölçüleri ve gördükleri yaziyor olması gerekiyor