Arkadaşlar bugün dr gittim. Alerji sandığım döküntüler uyuz çıktı kızıma da bulaştı malesef. Kendime hayatı zindan edip hastalandım ama faydasız. Bir yerden mücadeleye başlamam lazım. Şimdi sorum şu önce vücudumu mu ilaçlamalıyım evi mi temizlemeliyim? Nereden başlayacağımı bilemiyorum.Hamile olduğum için kızım ve kendime xabion losyon kullanacağım. İnşallah iyi gelir. Lütfen dua edin tez vakitte kurtulayım doğuma 4 ayım var