Etz Merhabalar arkadaşlar 57 gün kaldı dogumuma izne ayrıldım ve evdeyim sürekli havalar çok soğuk yürüyüş koşu yapamıyorum kolay doğum için önerdiğiniz ücretsiz gebelik spor programı you tube kanali varmı?