Maviniz aman aman sakın sakın gitme ben ilk dogumumda ordan kactim resmen ordaki görevliler aşırı kötü dogumhanesi aynı mapushane şişli yataklar koymuşlar her odaya 4 5 kadın ve kanamsi işte suyu gelen kadınlara yerler kirlenmesin diye kalkmalarina izin vermiyorlar hakaret ediyorlar vurdukları bile oluyor kendinize asla bu kötülüğü yapmayın ben orayi bilmeden oraya gitmiştim ilk doğumda beni ya burdan çıkarın yada kendimi öldürürüm demiştim cikardilar Allah’tan sonra şehir hastanesine gittim çok güzel ilgilendiler benim suyum gelmişti bana bağırıp çağırdı ordaki görevliler neden yerine oturmuyorsun etrafı batiricaksin dedi