Hanımlar başına böyle bir şey gelen var mı bugün 16+2 de doktora gittim ve boynundaki sağ ve sol atardamarında şişlik morarma var denilildi profösör ve heyet de gördü genetik bi hastalıktan dolayı olur bu sorun amniyosentez yapmamız gerekiyo dediler😔başına böyle bişiy gelen varmı bilgisi olan yada napcamı bilemedim evladım kalbi atıyo hareket ediyo bişiyi varsa tabiki kıyamam aldırmam ama insan korkuyo doğumdan sonra ne gibi sorun olur diye😔