Ben ilk 3 ay bide son 3 ay boya yapmadım sadece doğuma gideceğim hafta yaptım lohusalığım iyi geçsin diye bi sıkıntı yaşamadım ama dediğim gibi 6-7-8-9 aydan sonra yapmadım doğum sezaryense 2 gün öncesinden normalse de 1 hafta öncesinden yapmıştım bi sıkıntı yaşamadım