bende pazar gunu dogum yaptim ama öldüm öldüm dirildim gece makatla kuyruk sokumuna vuran sanciyla basladi ve asla adet sancisina benzeyen bir sanci yasamadim (kiz bebek) gece 3 de hastaneye gittik acilmam 2 cm sabah ezanina kadar 4,5 cm oldu sancilarim cok guzel ilerliyordu cok dengeli , ezandan sonra sancilar durdu sabah 9 da aciklik hala 4,5 cm ve sancilar cok dusukty nst daha sonra bebek harketsizlesmeye basladi dediler serum verdiler serumdan sonra kalp atislari duzeldi ama sanci yoktu tekrar bir serum takildi meger suni sanci vermiyolarmis hastaneti yiktim inlemekten hayatimda boyle bir aci gormemistim , saat 14:30 acilma 7 cm olmustu drum geldi muayene etti olumsuz giden bir durum.vardi bebek hala kanalda degildi hatta hic girmemisti , hatta ben anneme demistim anne benim gobegim hala havada hic asagi dusmedi , catimin da hafif basik ve birazcik dar olmasi durumu daha da zorlastirdi dr bu normal dogumun asla saglikli olmayacagini soyledi aciklik 12 cm olsa da ya bebege yada sana hasar birakacak dedi ve acilen sezeryana alindim , aslimda ben en basindan normal dogumdan korkuyordum annemle ebem beni normale ikna etti , keske dinlemeseydim ama bundada bir hayir var diyip konu kapatiyorum
ameliyattan somra ignenin vuruldugu yerden itibaren asiri sisme basladi bacaklarim ayaklarim fil ayagina donustu cok kan kaybim oldugu icin kan sulandiriciya baslayamdik bugun oksapar vurdurduk birazcik indi
ilk iki gun lavaboya cikamadim lamanla cikabildim 2. gun zar zor esimle dr kollarimdan kaldirdalrki ayaklanabildim 2 tur attim yatağıma geri dondum, daha yeni yeni gaz cikarabilmeye basladim kayisi kompostosu kuru inciri zeytin yağında bekletip yiyorum ayrica suyla karistirilip icilen bir toz verdi doktorum onun sayesinde buyuk abdeste cikabiliyorum birazcikk fayda ediyor hala tati tati yuruyorum bugun amelyatin 6.gunu benim surecim cok zor oldu ki hala tam toparlanamdim bugun sabahdan beri tataktayim mesela evin icinde 7-8 tur attim sonra yatağıma gectim ki bana suan bebek gibi bakılıyor anlatacginiz surec herkesde cok farkli , sirayet ediyor oy uzden rabbim hepimizin yardimcisi olsun