11+3 haftayım pazartesi gittiğimde bir sorun yoktu bende lekelenmemde yok diye 3 gündür progestan almadım bugün leke olunca öğlen ağızdan aldım geçmeyince fitil atıyordum ki parmağım pembe kan oldu çok ve kırmızı değil ama aşırı endişelendim kendi doktorum dışı doktordan sabah 9a randevu aldım. Gece acile gitmeme gerek var mı korkudan gerginlikten ağlamaya başladım çok üzgünüm şuanda. Dr lekelenmen geçmezse ecoprini kes demişti bu gece içmeyeceğim