Brcarss Magnezyum kullaniyormusunuz kacinci haftada basladnz? Degerinize bakarak mi verdi doktoronuz? Cok baş agrim oluyo iki haftadr hergun nerdeyse iki defa serum aldm magnezyum eksikligi yapar mi duydunuz mu hic
zge13 Brcarss sancım var dediğimde yazdı direk yalancı sancıdır vs de demedi değerlere de bakmadı şimdi 3. De sancıyı çekiyorum ilaç almadım istemedim de
Bsrkcn Gece kramp giriyor diyince yazdı bana da. Kaçıncı hafta hatırlamıyorum ama değerlerime falan bakmadı
myangelson Brcarss çatı ağrısı yaşıyorum dedim yazmadı kabızlık çok var dediğimde yazdı 🤦🏻♀️ 16. Haftamda. Ama çatı ağrısı arttı 30+2 haftaligim geçen kan değerlerime bakıldı takviye aldığım halde degerim düşüktü sağlık ocağı doktoru çok ağrın kramplarin olur senin dedi evet oluyor dedim 🥲
Merveerol28 Brcarss 28. haftada kasık ağrım olunca yazdı, nst de doğum sancısı çıkmadı ama karnım çok sertleşmişti ve kasık ağrısından duramıyorum 🥲