Srpaly meryemtekin bitti , psikolojim hariç hersey hazır🤣🤣🤣 2.sezeryan benim . İlki cok güzeldi sorunsuz geçti hersey ama yinede insan korkuyor🤣🤣🤣 senin ilk mi
H-Tass Benimde bu gün doğumum var sabah 7 de yatış dedi doktorum 8 de alıcam dedi ama stres panik heyecandan uyuyamıyorum asla birazdan kalkış saatim geliyor 5 de kalkacağım anca hazırlanıp çıkarız evden , 1 saatlik yolumuz da var hastaneye 😣