Kubra9696 Aşılama olmuştum ve dünden beri kahverengi lekelenmem sancım var adet oldum sanırım kimsayaldır diye betayı önemsemedim https://resimlink.com/gJCeZB5SO https://resimlink.com/dxj8qsw4V https://resimlink.com/dxj8qsw4V https://resimlink.com/LfmUcDpY https://resimlink.com/J6mAy
Kubra9696 Nur67 teşekkür ederim ama adet sancım ve lekelenmem var kimyasal oldu heralde aşılama olmuştum ilaclardandır diye düşünüyorum
minikbebegim06 Kubra9696 lekelenme varsa acile gidin düşük önleyici başlasınlar o durdurur hemen müdahale ediyorlar beklemeyin