Çok şükür buraya pozitif doğum hikayemi yazacağın gün geldi 😅 40+2 de minnoş oğlumu normal doğumla kucağıma aldım. Kızlar doğumdan 2 hafta önce kadar squat yapmaya başladım hergün sabah akşam düzenli olarak yaptım merdiven çıkıp indim yürüyüş yaptım ve adaçayı içtim sürekli beklediğimiz doğum tarihi 5 aralıkdı 6 aralıkda akşam 9 gibi suyum geldi hastaneye gittiğimde 1 cm açıklık vardı sancılarımda başlamamışdı beni normal odaya aldılar bu arada yurt dışında yaşıyorum odaya çıktığımda biraz uyudum gece 2 gibi meryem ana otunu önceden okuduğum suya koydum ve ot açıldıktan sonra suyundan 2 bardak içtim 4 gibi gerçek sancılarım başladı ama dayanılmayacak gibi değildi çok hafif adet ağrıları gibiydi 6,5 gibi şiddetlendi ebelerin yanına indim ntsye bağlayıp açıklığımı kontrol ettiler ama açıklığım yine 1 cm olduğunu ama doğumun başladığı söyleyip beni doğumhaneye aldılar lavmamı yapıp artık sancıları sabırlı çekmem gerekiyordu ama belden o kadar şiddetli ve sık geliyordu ki dayanılcak gibi değildi sancım geldikçe eşim sağolsun belimden masaj yaparak sancılarımı hafifletiyordu saat 10 gibi ebe tekrar açıklığımı kontrol ettiğinde o bile inanamadı 8 cm olmuşdu. Öğlen 12 ye kadar sancılarım devam etti ama benim fazla gücüm kalmamışdı yeterli ıkanamıyordum ve bebeğim strese girdi kalp atışları yavaşlayınca kesi atmak zorunda kaldılar ve 12.29da bebeğim dünyaya geldi çok şükür 🥹 tarifi imkansız mükemmel bir duygu o an bütün çektiğin acıları unutuyorsun. Bebeğini normal yollardan bekleyen bütün annelere umut ve moral olur umarım biz anneyiz kızlar başaramayacağımız hiç bişey yok kendinize inanın. 🥰😍