Kişiye göre değişir ben ilk hissettiğim günden itibaren her gün mutlaka bir kez hissettim tabii zamanla arttı. Bazen 1 gün hissetmediğim oluyordu ama hissetmedim dediğimde bile küçücük kıpırdanma olurdu ama ben evham yapardım acile giderdim. Bence bi acile yada sağlık ocağına gitmelisiniz. Sonrasında yine olursa benim bebeğin huyu bu dersiniz ama şuan önemli bence