Hgergy genelde 12.gün çıkıyor diyorlar çok bilmiyorum tabi duyduğum bu ya için garip tarafı hamilelik ve adet belirtileri aynı insan hamileliğe yoksa ya değilse oluyor regle yorsa bir umut diyor ve gerçekten beklemek çok zor millet bana salla takma diyor ama elimde değil yani günler geçmiyor kafamı oyalayacak bişey de bulamıyorum