Cennetnazli ben kendi kontrolümde 14. hafta da gitmiştim. doktor bana dedi ki çok yoğun oluyor simdiden randevunu al yoksa detaylı ultrasona giremezsin. 14. hafta da ramdevu almaya gittim 21. haftaya randevu verdi yani. 7 hafta sonraya verdi ki zaten 18-22 arası en doğru dönem dedi doktorum, 22yi geçerse bebek çok büyüyor göremiyoruz demişti. gittiğiniz zaman hamile radyolojisi yeri var hastanede. danışmada ki arkadaşa detaylı ultrason için gün istiyorum dediğiniz zaman eğer boşluk varsa size sorarak şu saat şu tarih olur mu diyor. tavsiyem 8-10 arası bulabilirseniz çok iyi olur çünkü bazen bebek kendini göstermiyor ve uzun sürüyor bazen de başka hastaların ultrasonu cok uzun sürüyor falan. Ben 4 saat bekledim ve öğle arasına kaldım çünkü oğlum doğum pozisyonu alıp kafasını göstermedi 🤣🤣