Smilesra 34 haftalığım doktordan geliyorum 48 mg prednol yazdı ama kuşlanıp kullanmamak sana kalmş dedi hafif geçiriyorum ama rahatsz ediyor tabki kulak boyum baş agrısı var grip sonrası oldum bebek iyi ama ilaçta kararsısım ilaçsız geçiren oldu mu?