Girlmama canım cezaevine göre değişebiliyor ama ben Vodofone kullanıyorum bayiye gittim cezaevine kagıt vericem dedim onlar verdi ben imzaladım aldım bir de ikametgah adresini aldım gmail hesabımdan yolladım onları aradım sonra işleme alındı mahkumun onayı bekleniyor dedi o da onaylayınca uygulamayı indirip konumu açıp aramanın gelmesini bekliyorsun bir de onun kartına para atıyorsun canım atmazsan arayamıypr seni illa cezaevine gitmene gerek yok mail de atabilirsin canım