Meridaily Kızlar ilk denemede hamile kalan var mı? Ve yaşınız kaçtı? Ben ilk defa ovülasyon takipli düzenli deniyorum, çoğu yorumda hep aylar sonra olmuş bebiş. Merak ettim çoğunluk böyle mi diye
imcakir Meridaily yok değil var çok gördüm Kısmet meselesi kişiden kişiye değişiyor Benim arkadaşım da ilk aydan kaldı
Husna_2021 Meridaily herkeste farklı o durum ya ben ilkine 2 ayda kaldım ikinciye hemen kaldım ve benim yengemler hep ikinciye 5 6 ay sonra kaldılar
Dfnsyn Meridaily 2,5 senelik evliydik hep korunduk. Korunmayı bıraktığımız ilk ay gebe olduğumu öğrendim biz de çok şaşırmıştık beklemiyorduk hemen olmasını. 27 yaşındayım ben eşim de 28 yaşında 🙏🏻
Meridaily imcakir yaş dolayısıyla mı gecikiyor acaba dedim onun da etkisi vardır illaki tabi. Ama dediğiniz gibi nasip işi😊
Cansu12344 Meridaily yaş değil bence olay yumurtalar vs sağlıklı olmak gibi şeyler önemli doğurganlık genetik biraz galiba ben 31 yaşındayım hemen hamile kaldım
Meridaily Dfnsyn @Husna_2021 @Zehraax yaa maşallah kızlar, sağlıcakla alın kucağınıza bebeğinizi inşallah😍 benim ilk gebeliğimde sürpriz gebelik olmuştu, düşük yaşadım. Sonrasında uzunca bir süre düşünmedim, şimdi planlı ilerliyorum ama inşallah bana da ilk aydan nasip olur 🥹🤲🏻🫶
Zehraax Bende oğlumda ilk aydan kalmıştım şimdi 2.ye hamileyim yine ilk aydan hamile kaldım Ama bu tamamen kişiden kişiye değişiyor
Zehraax Zehraax ama ek olarak şunu söyleyeyim ilki planlı değildi ama ikincide yumurtlama zamanına dikkat ederek olmuştu
Meridaily Husna_2021 ovülasyon takibi yapıyorum kuzum, ilk kez yaptım ovülasyon takibi bu ay, bugün pik gördüm testte. Dün ve bugün değerlendirdim. Yarın da değerlendireceğim. Rabbim inşallah bana da nasip eder❤️
Meridaily Zehraax ovülasyon testi mi yaptınız? Ben de yapıyorum bugün pik gördüm. Dün ve bugün değerlendirdim, inşallah bana da nasip olur hamilelik🥹🤲🏻🫶
Naz1404 Ben🤭 1 sene boyunca korunuyorduk korumayı bıraktığımız an hemen hamile kaldım yaşım 25 eşim de 31 yaşında Aynı şekilde hemen ilk ay denemede hamile kalan en az 3 arkadaşımı biliyorum
Meridaily Naz1404 yaa maşallah😍 sağlıcakla alın bebeğinizi kucağınıza inşallah😍🫶🤲🏻 inşallah bana da nasip olur 🥹🤲🏻
Sendenbanakalan Meridaily benim le sizinki aynı imiş yarin icin degerlendirme yapacgım umarım herşey gönlümüzce olur
Meridaily Zehraax @Husna_2021 amiin inşallah kızlar Allah razı olsun😍❤️🤲🏻 stres yapmamaya çalışıyorum ama aklımda hep olacak mı olmayacak mı sorusu🤭 Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah🥹🤲🏻
Zehraax Meridaily hayır test yapmadım. Araştırmıştım adet bitimine göre günler oluyor. Mesela adet bitiminden 2 3 gün sonra yumurtalama zamanı vs gibi. Örnek olarak verdim tabii bu sayıyı 🥰
ozlem_2727 Meridaily bünye meselesi sanırım ya ablamın 7 yıl çocuğu olmadı şimdi 4 çocuğu var tabi ben de ilk 2hamileliğim de ilk aydan kaldım 3.ye enfeksiyon varmış bende tedavi oldum 2.ayda kaldım ama gelişmedi kürtaj oldum bundan sonrası da kısmet artık Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
Meridaily ozlem_2727 evet nasip kısmet gerçekten, ben de muayene olmadan denedim ama bu ay olmazsa muayene olayım dedim. Amiin inşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️
Alvn3946 Meridaily ben ovulasyon kullandığım ilk ay hamile kaldım ikinci hamilelik için de yine aynı kullandığım ayda hamile kaldım o boş gebelik oldu bu ay ovulasyon kullanmadan deniyoruz bakalım ne olacak