Baliimsid 1 ay oldu kürtaj olalım dün baktım regl olmuşum gibi leke leke kan vardı bugün biraz geldi. Hala tam akıntım olmadı. Bir sürü şey okudum burada yapışıklık falan Allah korusun ama regli başlamadan leke gelen var mı böyle bir kaç gün
Eda42_ Baliimsid Bende bilmiyorum kürtaj oldum bekliyorum ne zaman olacağım diye 23 aralıkta oldum sanırım bir ay sonra olacak
Berrakk39999 Baliimsid kürtajdan sonra benim de leke gelip sonra kanamaya dönmüştü adetim tam adet zamanımda siz de muhtemelen adet olacaksınız
Ayse2188 Baliimsid kürtajdan sonra leke leke 5 gün oldum sonra 28 günde adet oldum ama çok fazlaydı normal adetim gibi değildi .benim de adetim arttı kürtajdan sonra
Dmsmsmmdnxn Baliimsid bende kürtaj da sonra 40 gün adet olamamıştım o yüzden doktora gittim doktor adet olma için ilaç vermişti onu kularıken 4 günün de adet olmuştum Zaten 1 adet tek gördükten sonra hamile kaldım Ve yapişiklik olmasın diye de ilaç ta vermıstı
Eda42_ Baliimsid Bende öyle yaptım bu hafta verdim kan pıhtılaşma on beş gün sonra kromozom bozukluğu olan da 2 ay sonra çıkacakmış o süreye kadar da beklemek lazım belki de
Baliimsid Eda42_ benim 3 ay dediler ama çok uzun ya bu hafta tekrar sorarım başka testler verdiniz mi ve ilk düşüğünüz dimi
Eda42_ Baliimsid Yok başka test vermedim bir kimyasal birde boş gebelik oldu işte Genetik testi yaptırtik mecburen bekleyeceğim artık