Pinarkorkmazer alttan muayene istemedim Bu bakım yöntemini doğru bulmuyorum çünkü ve kendimi hiç rahat hissetmeyeceğim için.
Ultrasondan bakmasını istedim karnımda kolaylıkla tek bir tarafa Tuttuğunda keseyi direkt göremediği yaftasını yapıştırdı. Onun istediği şekilde davranmadığım için çemkirdi zaten devlet hastanesine (!) gitmiştim.
Bir sert Suratlar bir gergin konuşmalar..
Rahim duvarını incelediğini ve kesenin orada olmadığını söyledi, Kan testi istiyorum dedim onu da yapmaya müsaade etmediler.
Ve bana yine atan muayene istemediğime dair kağıt imzalattılar. Bugün tekrar bir Özele gitmeyi düşünüyorum