Aabbhjkndbdnnn Bugün doktora gttim normalde 7+1 olması gerekiyodu ama 6+4 dedi kalp atışını duyduk fakat kesen bozuk duruyo düşük tehliken var dedi progeston fitil baslatti duzelirmi kese çok korkuyorum
06Pembemavi80 Aabbhjkndbdnnn düzelir ama biraz dikkat etmen gerekiyor. Benimde bozulmuştu yüzde 50 50 demişti . 1 hafta sonra duzeldi
06Pembemavi80 Aabbhjkndbdnnn biliyorum anlıyorum ama stres kötü etkiliyor. Biraz tevekkül edin . Biraz da dikkat edin olacak olan hayırlısı olsun