Kızlar 3-4 gündür geçmeyen kuru bir öksürük var. İlk gün ateş vardı sonra ateş gitti öksürük geldi. Ama öksürürken karnım kasılıyor, omzum kemiklerim her yerim çok ağrıyor. Doktor randevuma 5 gün var. Şimdi izinde ondan önce gidemem. Devlette de sıra yok zaten. Ne yapacağımı şaşırdım. 29 haftalığız, bebek kasılır aşağı iner erken doğuma sebep olur diye çok korkuyorum😔