40 haftayız. Bizim bebeler içerde rahat sanırım. 3. Gebeliğim. biri 40+5 diğeri 41+1de doğdu :) bugün tarçınlı su yaptım iki bardak içtim de bana mısın demedi hafta sonu doğurmak çok isterdim. 1. Sınıfa giden oğlum var onu aksatmayı çok istemiyorum bu süreçte