Arasmom_ Kızlar 12+5 hamileyim idrar kültürümde enfeksiyon çıktı aile hekimi bu ilacı verdi bebeğe zararı olmaz dedi. Sizce kullanmalı mıyım aranızda kullann var mı?
esca344 Arasmom_ kullanabilirsiniz bana kendi doktorum verdi ama fayda etmeyince antibiyotik kullandım
Arasmom_ esca344 kullanayım o zaman aşırı kusıyorum titreme tutuyor sık idrar. Kustuğum içinde bol su içemiyorum böyle bi kısır döngü Bebeğe bi şey olacak diye çok korkuyorum