busra05_ Kızlar 20 haftalığız ultrason goruntusunde doktorundan etraftakılere kadar koca kafalı dedıler bebeğime yaa ama normal degıl mı suan
aycinelizsmom busra05_ kız benim kızıma da koca kafalı dedi doktorumuz 🤣 ben de yarın koca kafalı kızıma kavuşcam napalım 🥹
Miyosss Rumeysaerd1 doktorunuz önden gitmesiyle ilgili bisey söyledi mi ? Benim bebişinde kafa ölçüsü 1 hafta önden gidiyor ama olumlu ya da olumsuz bisey demedi. Sadece genel anlamda bebekte sıkıntı yok dedi ama yinede aklıma takıldı
Rumeysaerd1 Miyosss 3 hafta üzerinde olduğunda anormal olduğunu söyledi ve bizim büyük ihtimal genetik babasının kafası baya büyük sağlıklı olsun önemli olan canınızı boş yere sıkmayın
busra05_ Miyosss yok kuzum Allaha şükür iyi dedı sadece kafası büyükmüş haftasına göre iyi demişti Elhamdulillah
busra05_ aycinelizsmom yaaa saglıkla kavusun bırbırınıze kuzumm benımm Rabbim hayırlı uzun saglıklı ömürler versın size🫠🩷🥹🌸
yuzirneym Hamile kalmadan önce her şeye takılırım gibi geliyordu ama şuan tek önceliğim sağlığı. Bebeğinin sağlık açısından sıkıntısı yoksa takmayın. Maşşallahh miniğe 🥹
Elamomy busra05_ benım bebekde kafa hep 1 hafta ondeydı erken dogdu minicikdi babanın buyuk zaten genetik dedı doktorum bıle abartmasınlar he sensın de gec ya