aslanmommy bende aynıydım ama gidiyor canım gerçekten o yüzden bol bol tadını çıkart. ☺️ ilk gebeliğimde gerçekten prenses gidibiydim canım herşey istiyordu yiyordum 25 kiloya yakın aldım nerdeyse. Hamile kaldığım kiloya düştük tekrar. Şimdi hamileyim ama bu hamileliğim çok zor canım hiç bişi istemiyor mide bulantım çok vardı, kusmam da suan yeni yeni geçiyor gibi ☺️ o yüzden canın istiyorken ye🥰😂