Aslasl1 ultrasona gittiniz mi? 15 bin cok yuksek ben 6000 ile keseyi gördüm hastaneye gidip keseyi görüp rahat edin bence 16bin ile dış gebelik geciren var , ben 70 le saglıklı gebeyim, ayrıca dıs gebe ihtmaliniz varsa hemen gidiniz ben 2 yıl once dıs gebelikten iç kaanama geçirdim oluyordum