Bsrnura 6+6 haftalık gebeyim bugün beta bakıldı 2765.85 çıktı değerim nasıl bilgisi olan varmı düşükmu
cakebabe Bsrnura 2 gün sonra tekrar ver aynı hastanede ver ama farklı hastanede değerler değişiyor 800dü benim 2 gün sonra 1670 olmuştu şuan bebem doğdu 5 aylık oldu bile 😂
Emsa35 Bsrnura Beta hcg bence gayet normal canım bence kan vermek yerine direk doktordan randevu al bence kesen görünür bu değerle benim görünmüştü
eylulll-98 Betanın düşük yada yüksek olması önemli değil. Önemli olan 2 günde bir 2 katı kadar artmasıdır😍 Bende 6 haftalık hamileyken değerim 2029du
Bsrnura eylulll-98 28 Aralık da 620 30 Aralık da 1269 çıkmıştı doktorum tekrar bakmadı bugün baska bir doktora gittim ilaç için asistan keseyi görmedi beta istedi bende altan muayene istemedim ama pazartesi kontrolde kese görüldü bu değer yükselmişmi azmi iyimi anlayamadım daha önceden düşüklerim var yüreğim ağzımda giriyorum her seferinde doktora
buse1nur minikbebegim06 merhaba adet döngüm 35 gün son tarih 4 Aralıktı betam 541 çıktı düşük mü acaba
Bsrnura cakebabe ben aslında kontrol için gitmedim oksapor kullanıyorum yanlış reçete yazılmış onu yazdırmak için yakımdaki hastaneye gittim asistanlar göremedini söyledi altan bakmak istediler ben kabul etmedim beta bakalım dediler pazartesi kendi doktorum keseyi gördü haftasıyla uyumlu dedi Perşembe kalp atışı dinlemeye gideceğim daha önce düşüğüm olduğu için ağlamalik oldum sonucu görünce
Bsrnura Emsa35 ben aslında kontrol için gitmedim oksapor kullanıyorum yanlış reçete yazılmış onu yazdırmak için yakımdaki hastaneye gittim asistanlar göremedini söyledi altan bakmak istediler ben kabul etmedim beta bakalım dediler pazartesi kendi doktorum keseyi gördü haftasıyla uyumlu dedi ama düşüklerim olduğu için telaslandim beta sonucu görünce düşük gibi geldi yarın bebeğim yedi haftalık olcak 2765.85 biraz düşük geldi sanki
Bsrnura minikbebegim06 ayy inşallah canım kalp atışını da duyarım çok panik oldum eşimde yanımda değil kimseye birşey diyemiyorum buraya attım kendimi resmen
minikbebegim06 Bsrnura yok canim meraklanma keseyi görmüşsün zaten kendi doktorun da haftasiyla uyumlu iyi demiş inşallah kalp atışını da duyunca daha rahatlarsin içini ferah tut ilk zamanlar da imkanın varsa çok iş vs kendini yorma dinlen bol suyunu iç 🥰💐
minikbebegim06 buse1nur beta degeri kişiden kişiye değişir önemli olan kaç çıktığı değil 2 günde bir ne kadar artış olduğu 2 gün sonra tekrarlayın en az yüzde 60 artış olması gerekir ama şuan için değeriniz iyi 😊
Reyhan07 Benim adet tarihim 5 Aralık 9 ocakta kan verdim 17 çıktı bu günde verdim 72 çıktı benimde düşük geldi ama artış önemli diyo arkadaşlar
minikbebegim06 Reyhan07 ben ilk 13 le öğrendim sonra 30 oldu öyle öyle arttı sizin değeriniz de iyi merak etmeyin