Hanımlar 36+5 haftalığım bugün doktora gittim bebiş makat geliş pelvise oturmuş şekilde duruyormuş artık dönmez dedi doktorum 20 ocak a gün verdi bebeğime kavuşmaya az kaldı bu süreç içerisinde yapmam gerekenler varsa tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi